Werk in Rabat

Hoi allemaal,

Weet iemand van jullie of er bedrijven zijn in Rabat waar de voertaal Engels of Nederlands is? En hoe je deze kunt bereiken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!:nod:

Bedankt,

Salima

Hoi

Er is een callcenter in Rabat
[EMAIL=“nora@call2you.nl”]nora@call2you.nl
Succes!

Hoi glamourous,

Bedankt! weet je misschien of er andere bedrijven zijn. Heb namelijk een HEAO diploma en wat jaren werkervaring…

Wat je zou kunnen proberen is bij de nederlandse ambassade in Rabat.
Verder weet ik wel een bedrijf maar die ligt volgens mij in Tanger.
Wat je ook zou kunnen proberen is misschien een hogere functie bij een callcenter

Succes!

goed idee, bedankt!!

hoi ik ben een marokkanse meisje van 23 jaar en ben het helemaalzat in nederland graag zou ik willen werken in de NED. Ambassade alleen weet ik niet wat voor opleidingen daar voor moet hebben kan iemand me helpen ik wil weg hier helllllllllllllllllllllp!

Alvast bedankt:wasted:

jij bent het wel erg zat, zo te lezen :biggrin:…ik ben ook wel benieuwd wat je moet hebben om daar te kunnen werken. Het lijkt me wel moeilijk om daar terecht te komen voor werk, ik denk dat je connecties moet hebben…

maar wil je alleen voor de Ned. ambassade werken of gewoon in Rabat? Want in Casablanca zijn er diverse Nederlandse bedrijven…

ik heb deze een mail gestuurd een tijdje geleden, heb tot heden niets van ze gehoord. Via een andere site had ik gelezen dat ze zelfs niet meer bestaan :retard:

Wie wil werken in Rabat of Fes kan dat doen bij Webhelp. Webhelp is marktleider in Callcenters en hebben meer dan 4000 werknemers in

Binnenkort zullen ze ook een Nederlandstalige afdeling oprichten.

Voor meer informatie email naar Jamel Ahalli ([EMAIL=“jahalli@webhelp.ma”]jahalli@webhelp.ma) of bel naar 00212 (0) 51027637.[/font]

Tot binnenkort.

nummer werkt niet

salaam druk met plaatsen van loketautomaten in tanger welicht ook ideaal voor uw werknemers

kijk even op youtube
loketautomaten naar marokko

www.admautomaten.nl

groet hassan

salaam

loketautomaten voor uw werknemers ?ondek de voordelen

kijk even op youtube loketautomaten naar marokko

www.admautomaten.nl

salaam hassan