Kom werken in Marokko, Rabat

Mensen die interesse hebben om te** werken in Rabat** of Fes kunnen bij ons terecht. Wij zijn een Frans bedrijf dat meer dan 10 jaar bestaat. In Rabat hebben we 7 vestigingen, in Fes 3 en binnenkort ook in Kenitra. Wij zijn een stabiel bedrijf met meer dan 5000 werknemers.

Momenteel wensen we een Nederlandstalige project te beginnen. Voordeel is dat je kunt meegroeien met het project.

Andere zaken die we kunnen aanbieden zijn sportmogelijkheden, restaurant,…

Interesse om te werken voor een outbound project in Rabat: stuur dan je cv naar [EMAIL=“jahalli@webhelp.ma”]jahalli@webhelp.ma of bel 00212 51027637

Beste Jamel,

Heb misschien meer info over wat het werk inhoudt.
[EMAIL=“mariame.gada@wur.nl”]mariame.gada@wur.nl

Groetjes,
Mariame

Beste Jamel,

Als je Mariame antwoord, kun je mij mischien dat bericht ook sturen: heb ook interesse!
[EMAIL=“mdonselaar@yahoo.de”]mdonselaar@yahoo.de

Vriendelijke groeten, Marjon

Is het mogelijk mij te mailen op [EMAIL=“jahalli@webhelp.ma”]jahalli@webhelp.ma. Dan kan ik vanuit mijn kantoor jullie alle benodigde informatie opsturen.

Indien je interesse hebt mag je ook je cv doorsturen naar dit emailadres.

Alvast bedankt.

Beste Jamel,

Heb je misschien alvast een website waarop ik kan kijken of jouw organisatie wat voor mij is?

Alvast bedankt & groetjes,
Mariame

Tres bien :slight_smile: Hopelijk ontvang ik ook de juiste informatie, insha’allah

Up!

Beste Jamel,

Is het Nederlandstalige project alleen in Rabat beschikbaar of ook in Fes?

Alvast bedankt.

Met Vriendelijke Groet,

Mounaim

Goedenmiddag, mischien is het al te laat om nog op deze advertentie te reageren, maar ik ben nu al zo’n 4 jaar bezeig om me in marokko te vestigen! maar ja het enige wat ontbreekt is een baan want eerlijk gezegd ben ik wel uitgekeken in nederland,… mocht het nog lukken dan graag een reactie hierop vriendelijk bedankt en blijf in afwachting tot tegenbericht. meknesy

Mensen,
Deze personen hebben niks te doen, ik dacht ook dat het mogelijk was om daar te werken maar zoals altijd reageert er telkens niemand. Het zou aan mij kunnen liggen, maar heb 5 andere vrienden die het ook wilden doen. Telkens is er geen reactie of één of andere smoes.

Wil je werken in Marokko? regel het dan daar!! (mijn advies)

Beste Jamal,

Wat voor vacatures zijn hier beschikbaar? want ik wil eigenlijk allang terug naar marokko maar ja probeer maar is werk te vinden, groetjes meknesy

U beheerst de Nederlandse taal?

U zoekt zekerheid en een goedbetaalde baan?

U zoekt een nieuwe uitdaging in uw carriere?

Webhelp rekruteert Nederlandstalige call center medewerkers. Kom ook werken bij de marktleider in de call center branche.

U begint als call canter medewerker, met de mogelijkheid om door te groeien naar managementfunkties.

Webhelp biedt vele voordelen, zoals: een gratis sportzaal, een bedrijfsrcèche, bedrijfscafeteria, gratis transport, pensioenvoorziening,…

Stuur snele uw CV met een sollicitatiebrief naar [EMAIL=“natacha.matt@hotmail.com”]natacha.matt@hotmail.com of naar [EMAIL=“neerlandophone@webhelp.ma”]neerlandophone@webhelp.ma