Dit is de eerste keer dat ik op dit forum schrijf dus een korte introductie is denk ik wel toepasselijk.
Mijn naam is Leonore, 19 jaar. Woon sinds kort in Portugal. Ik ben verhuisd naar Portugal omdat mijn vriend Portugees is en het heen en weer vliegen was ik flink zat! Ik ben nu dus hard bezig om mijn leven hier opnieuw op te bouwen. Ik ben tenslotte jong en wat ik in Nederland kan, kan ik hier ook, misschien kost het wel wat meer moeite, maar ik zie het als een uitdaging!
Mijn studie die ik in Nederland volgde (HBO maatschappelijk werk) ligt even stil en ik hoop dat wanneer ik de taal volledig onder de knie heb weer een studie op te pakken, maar dan meer in de management richting. De cursus Portugees die ik in Nederland heb gevolgd kan ik eindelijk een beetje in de praktijk brengen als is er niet zo veel blijven hangen als ik gehoopt had toch leer ik elke dag wel wat bij. Verder begin ik binnenkort een soort van studie aan de Brittish Council om mijn Engels te verbeteren. Verder zijn mijn vriend en ik bezig met een appartement en ik ben hard op zoek naar werk.
Dat is ook de reden van dit bericht, op deze manier hoop ik wat contacten op te doen met mensen die wat tips hebben over een vacature, of zelf personeel nodig hebben. Een mailtje is altijd welkom en als u serieus interesse hebt in mij kan ik mijn CV opsturen.
Ik ben erg blij met wat voor baantje dan ook! Receptioniste of iets in toerisme is iets wat denk ik erg goed bij mij past, maar een baan om schoon te maken of op te passen vind ik ook helemaal niet erg. Ik heb veel ervaring in de thuiszorg en vind het altijd leuk om met mensen te werken, ongeacht wat voor werk.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Leonore