Een Jaar Wonen En Werken In Portugal

Hoi,

Ik ben Angie 26 jaar en wil graag een jaar wonen in werken in Lissabon, Portugal. Het liefst zou ik begin 2004 willen vertrekken maar ik heb geen flauw idee hoe je zoiets regelt. Vandaar dat ik hier ben. En het zou helemaal geweldig zijn als iemand met mij mee wil. Het liefst dan met iemand van ongeveer mijn leeftijd. Ik spreek een klein beetje portugees. Maar de rest hoop ik uit de praktijk te leren. Het soort werk wat ik hoop te doen maakt mij weinig uit. Wie wil er ook graag een jaar tussenuit? Wie wil er ook naar Portugal. Reacties…Yes please!!!

Groetjes Angie

Hello,

ik wil ook heel graag naar Portugal voor een jaar en heb ook geen flauw idee hoe dit in zijn werk gaat dus als men suggesties en/of tips heeft: PLEASE BRING IT ON!!!

Thank you!

Kijk ns op de website : www.joho.nl

Daar kan je in iedergeval een taalstudie doen (wel zo handig lijkt me als je daar ook wilt werken) en je kan via hen ook wel iets van werk zoeken (maar wat betreft Portugal ken ik niet de exacte mogelijkheden).

Succes,

Ingrid

Ik heb ook besloten om volgend jaar voor een jaar in portugal te gaan wonen en werken. Ik ga in september starten met een cursus portugees. Maar weet nog niet zo goed waar je daar leuk werk kan doen. en wat een goede streek is om te gaan zoeken, suggesties???

hoi allemaal,
Ik ga volgend jaar ook werken en wonen in Portugal. Ik kan jullie een paar tips geven misschien hebben jullie er wat aan:
wanneer je werk zoekt ga dan naar:
www.randstad.pt
www.vedior.pt
www.adecco.pt

wanneer je meer wil weten over wonen enzz, ga dan naar:
http://www.emb-paisesbaixos.pt/index.htm
Dit is de nederlandse ambasade in Portugal. Je kunt ook naar den haag gaan naar de portugese ambasade.
Verder kun je op www.portugal.pagina.nl meer informatie vinden.
Mijn vader komt uit Portugal en ik ga er elk jaar heen. Wanneer je nog vragen hebt kan ik je misschien helpen

groetjes