Werk in Marmaris aangeboden

Goedemiddag allemaal.

Ik ben eigenaar van een internationaal makelaars kantoor in Marmaris, en door familie omstandigheden in Nederland wil ik 20% van het aandeel verkopen. Het kantoor loopt heel goed, is in bezit van alle vergunningen en ingeschreven bij de kamer van koophandel. Mocht jij, of iemand die je kent, graag een nieuw bestaan willen opbouwen, en de garantie willen hebben van een goede baan, met goed inkomen, en dat ook nog eens zeer afwisselend is, dan raad ik je aan om contact op te nemen. Het deel in mijn makelaarskantoor dat te koop is, is 20% (eventueel meer), en het kost Euro 30.000,-. Onze clienten zijn meest Engels, Nederlands, Scandinavisch en Turks. Mail naar [EMAIL=“estherverschoor@yahoo.com”]estherverschoor@yahoo.com
MVG,
Esther Verschoor

Hallo Esther,
Wat jammer, maar vooral erg vervelend voor jou, dat je Marmaris gaat verlaten! Ik heb je een pm gestuurd.

owh das idd jammer zeg!!

tis dat het in marmaris is, anders zou ik het wel weten!!

hey,

ik ben opzoek naar werk in marmaris voor zomer 2008
wie kan me daarbij helpen want tis de eerste keer dat ik naar het buitenland toe wil

groetjes laura

Ook ik ben aan t rondkijken voor werk in Turkije en dan het liefst Marmaris, wie helpt mij?
x-Danielle

wat wil je voor werk gaan doen dan in marmaris???
xxx laura

het maakt me eigenlijk helemaal niet zo veel uit wat voor werk
horeca ik ben kapster dus dat zou ik ook wel willen doen schoonmaakster
tgaat mij meer om dat ik uit nederland ben hahaha
groetjes laura