Hoi allemaal,
Voor een Webhost provider hier in Kaapstad, ben ik op zoek naar iemand voor de “IT Customer Helpdesk”. De persoon in kwestie zal verantwoordelijk zijn voor het te woord staan van klanten, die kampen met technische problemen op het gebied van website hosting, CMS, e-mail set up etc.
De geschikte kandidaat moet vloeiend Nederlands en Engels spreken en een achtergrond in de IT hebben. Kandidaten moeten kennis hebben van A+ en N+ en bekend zijn met Windows besturingssysytemen (XP, Vista). Kennis van Mac is tevens noodzakelijk.
Het zal binnen deze functie mogelijk zijn door te groeien binnen het bedrijf. Heb je interesse in deze functie en voldoe je aan de eisen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met me op via [EMAIL=“Marcia@job-search-south-africa.com”]Marcia@job-search-south-africa.com
Ik hoop van jullie te horen.
Hartelijke groet,
Marcia
P.S.: Mochten jullie niet aan de eisen voldoen, maar wel op zoek zijn naar werk in Zuid-Afrika, dan kan ik jullie wellicht helpen via andere vacatures die ik binnenkrijg. Wil je meer informatie, dan kun je me altijd mailen of een berichtje achterlaten op deze site!