Werk in Kaapstad

Hoi allemaal,

Voor een Webhost provider hier in Kaapstad, ben ik op zoek naar iemand voor de “IT Customer Helpdesk”. De persoon in kwestie zal verantwoordelijk zijn voor het te woord staan van klanten, die kampen met technische problemen op het gebied van website hosting, CMS, e-mail set up etc.

De geschikte kandidaat moet vloeiend Nederlands en Engels spreken en een achtergrond in de IT hebben. Kandidaten moeten kennis hebben van A+ en N+ en bekend zijn met Windows besturingssysytemen (XP, Vista). Kennis van Mac is tevens noodzakelijk.

Het zal binnen deze functie mogelijk zijn door te groeien binnen het bedrijf. Heb je interesse in deze functie en voldoe je aan de eisen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met me op via [EMAIL=“Marcia@job-search-south-africa.com”]Marcia@job-search-south-africa.com

Ik hoop van jullie te horen.
Hartelijke groet,
Marcia

P.S.: Mochten jullie niet aan de eisen voldoen, maar wel op zoek zijn naar werk in Zuid-Afrika, dan kan ik jullie wellicht helpen via andere vacatures die ik binnenkrijg. Wil je meer informatie, dan kun je me altijd mailen of een berichtje achterlaten op deze site!

Hey Karlien,

Wat je het beste kunt doen is je inschrijven op de site www.job-search-south-africa.com. Hier kun je een online profiel aanmaken en daaraan kun je vervolgens je Engelse CV koppelen. Wij houden dan de binnekomende vacatures voor je in de gaten!

Ik zal mijn ogen en oren al vast voor je openhouden!

Groetjes Marcia

Hey Marcia,

Een echte IT achtergrond heb ik niet, maar ik ben wel op zoek naar werk in Zuid Afrika. Ik heb HBO bedrijfseconomie gedaan. ik heb pas geleden 4 maanden vrijwilligerswerk gedaan in Zuid Afrika en 2 maanden rondgereisd door Zuid Afrika, Swaziland, Botswana en Zambia. Nu heb ik misschien wel de mogelijkheid om callcenter werk te doen in Kaapstad.
Weet jij misschien hoe dat meestal gaat, hoe de sfeer is en waar ik op moet letten. Heb jij misschien tips voor mij mbt mogelijkheden qua werk? Alvast bedankt!