Werk In Ierland

[FONT=Arial]

Hallo,

Wij zijn Naomi en Ineke. Wij zijn echt hele grote Ierland fans.
Wij willen graag in de zomer 2004 naar Ierland om te werken. Het liefste willen we Au-pair worden maar wel met z’n 2en. Dus dan moet een groot gezin zijn. Maar we vinden het ook goed om ander werk te doen als we maar wel met z’n 2en zijn.
Weet iemand hier een Ierse site waar we advertentie kunnen plaatsen. Of heeft u werk in Ierland?
Hier is onze soort van CV:

Naam: Naomi Heijnsdijk
Provincie: Zeeland
Geboortedatum: 19 Februari 1987
Vorige banen: 4,5 jaar krantenwijk, 1 week, 3 dagen, 1 week en 15 middagen en binnenkort nog een week stage bij Top1toys, oppassen op kinderen in de leeftijd 5 t/m 12

Sprekende talen: Nederlands, Engels en klein beetje Duits
Opleiding: VMBO Handel&administratie(doe ik dit jaar examen in) Dit jaar ben ik ook begonnen met een deel van de opleiding Toerisme en Recreatie.

Hobby’s : rish-dancing, tv kijken, computeren (msnnen), aan me clubbie over westlife werken en muziek luisteren, oppassen

Ik rook en drink niet

Naam: Ineke Uitterhoeve
Provincie: Zeeland
Geboortedatum: 16 juli 1988
Vorige banen: Kranten rondbrengen, 2 jaar zomerwerk in winkelmuseum, oppassen op kinderen in de leeftijd van 4 tot 12. ( moet binnenkort misschien nog wel eens oppassen op een baby van 6 maanden) 1 week, 3 dagen, 1 week en 15 middagen en binnenkort nog een week stage bij Benetton.

Sprekende talen: Nederlands, ik sta een 9 voor Engels en Duits.
Opleiding: VMBO Handel&administratie(doe ik dit jaar examen in) Dit jaar ben ik ook begonnen met een deel van de opleiding Toerisme en Recreatie.

Hobby’s: Irish dancing, tv kijken, computeren( internetten en MSN-en) muziek luisteren, turnen, paardrijden, oppassen, tin whistle spelen.

En ook ik rook en drink niet,

We willen dus heel graag au-pair zijn in hetzelfde gezin. Het maakt niet uit hoeveel we verdienen. Als het maar wat is. We willen ook wel als receptionistes in een hotel werken of zo iets. Al het werk is goed het is ook goed als het in Schotland of Engeland is.

Weet u iets?

Mail dan naar mientje_muts@hotmail.com