werk in barcelona?

ik woon sinds een klein weekje in barcelona en ben op zoek naar een baan?

ik ben nederlands en kan geen spaans, ik zou het liefst een baan willen die ik kan combineren met een spaanse cursus.
ik ben nog niet met een cursus bezig want zou graag eerst een baan willen.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

shanna

Hallo!

Bij mij op het werk, Sellbytel, zoeken ze nog mensen. Het gaat om helpdesk werk en ik weet het klinkt misschien wat suf, maar ik werk hier nu drie maanden en het bevalt nog prima! Ik werk zelf op de helpdesk voor Renault medewerkers. Dat betekent dat ik telefoontjes krijg van over de hele wereld (engels of nederlands) van renault medewerkers met computerproblemen. Ik probeer de problemen op te lossen door de opgedane kennis tijdens de training, maar als dit niet lukt, dan kan ik de case doorsturen naar locale IT support teams. Deze informatie even om je een klein idee van het werk te geven.

Nu heeft Sellbytel veel verschillende projecten: Epson, Adidas, Gilette bijvoorbeeld. Doordat ze sterke behoefte hebben aan nieuw personeel hebben alle huidige werknemers een e-mail ontvangen: als we iemand aanbevelen en die wordt aangenomen, krijgen we 350 euro (deze delen we dan natuurlijk!). Als je bovendien twee talen spreekt van het volgende rijtje (Duits, Nederlands, Portugees, Italiaans, Frans) en je spreekt ook Engels, krijgen we 700 euro en natuurlijk geldt ook hier: die delen we dan! Om de bonus te ontvangen moet je dan wel minstens drie maanden bij Sellbytel blijven. Dit betekent dus als je geinteresseerd bent, je na drie maanden werk een extra zakcentje krijgt… mooi meegenomen dus!

Extra info:
-39 urige werkweek
-Gratis talencursus (2 uur per week): Spaans, Catalaans
-2 personeelsfeesten per jaar
-22 vakantiedagen en 14 bank holidays (het voordeel is dat je meestal op Spaanse werkdagen moet werken, je hiervoor extra geld krijgt en de dag zelf op een ander moment kunt opnemen)

Ik vind zelf die talencursus een groot voordeel, bovendien heb ik veel Spaanse collega´s en zit je ondanks dat je de Nederlandse lijn doet in een internationaal wereldje.

Als je geinteresseerd bent, kun je mij een mail sturen en dan geef ik je CV af bij HRM. Als je nog vragen hebt, kun je altijd mailen naar: astrid_boutkan@hotmail.com.