Hallo,
ik wil een jaartje naar het buitenland, afrika trekt me wel.
Maar ik zou niet weten waar te gaan werken, heb jij een idee??? ik doe de opleiding onderwijsassistent…
Heb jij hier ervaring in of heb je tips laat het me please weten
Groetjes nonke
Ik ben arts en zoek werk in zuid afrika, zou jij me daar meer over kunnen vertellen?
vrjiwilligerswerk of betaald werk?
het liefst betaald werk,
heb jij meer info?
groetjes nonke
vrjiwilligerswerk of betaald werk?
Het liefst betaald en in mijn vakgebied.
Je zou even een bezoekje kunnen brengen aan www.horizonholland.org Een website van een hulp- en uitzendorganisatie met projecten in o.a. Sri Lanka, Molukken en Ghana. In Ghana werken we onder andere samen met twee straatkinderenprojecten, (missie-) ziekenhuizen, voedingscentra, een school voor geestelijk gehandicapte kinderen, etc. Daar gaan geregeld vrijwilligers heen namens Horizon Holland. Goede en persoonlijke voorbereiding door voormalige, teruggekeerde vrijwilligers maakt deel uit van de uitzendprocedure. Omdat Horizon Holland van oorsprong een (en nog steeds) een ontwikkelingsorganisatie is en geen enkele commerciele activiteiten ontplooit, is er geen sprake van inschrijfgeld oid. Kosten die je maakt voor jezelf (levensonderhoud ter plaatse) zijn uiteraard wel voor je zelf. Wellicht ten overvloede: het betreft in alle gevallen onbetaald werk. Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Als je inderdaad interessen hebt kun je een brief schrijven en sturen naar het secretariaat in Den Haag.
Veel succes met je voorbereiding. Detlev