Werk Gezocht Zomer 2004!

Hallo,

Ik ben een leuke meid van 18 jaar, en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging!!
Ik zou graag aankomende zomer in spanje gaan werken.
Als er mensen zijn die meer informatie of adressen hebben, hoor ik dat graag.

Dank je wel!!!

dag marloes,

ik ben van pacha la pineda vlak bij salou in spanje .wij zoeken leuke meisjes en jongens die willen werken als propper en ook voor achter de bar te staan .
als je intresse hebt kan je nu nog reageren en hoor graag meer over je.

groetjes dusty :rolleyes:

Hey Dusty, heeft Pacha La Pineda ook een internetadres? thanx!

Hallo!

Ik ben een meid van 18 jaar en heb ook zin om de zomer voor een goede tijd lekker in Spanje door te brengen! lekker veel plezier maken

Ik zou graag lekker ergens in een populaire kroeg achter de bar willen staan!

Misschien kennen jullie ook nog mensen die een oppas zoeken…Ik kan gerust overdag de kinderen vermaken…zodat de ouders even alleen zijn…een groep kinderen is ook geen probleem
Ik loop al 2jaar stage, vorig jaar in basisonderwijs, nu in het speciaal onderwijs…wel de nodige ervaring denk ik

En als ik dan s’avonds achter debar kan staan…
(ik heb de nodige horeca ervaring)

ALvast bedankt voor de reacties en hopelijk tot gauw!!

Groetjes van Elvira

Hoi Evira,
Ik heb daar 3 jaar lang gewerkt en het laatste jaar is het van eigenaar veranderd en dat kan je ook wel merken. Het laatste jaar werden we verweg in slechte appartementen gestopt die moeilijk bereikbaar zijn als je klaar ben met werken. Je moet elke keer weer smeeken om je geld wat je soms veel te laat krijg. Ook zijn er het laaste jaar veel klachten geweest over Pacha, oa portiers die hun eigen prppers slaan. Het was daar het laaste jaar echt een puinhoop.
Ze nemen je aan en stuuren je net zo makkelijk weer weg. Je kan beter in Salou werk zoeken dan in La Pineda. Er zijn zat Hollandse zaken die nog mensen zoeken en die je niet als vuil behandelen.

kijk op : www.ilovesalou.nl en dan bij Horeca bedrijven, dan kan je direct werk zoeken.

kijk op hun website en het zeg genoeg hoe knullig het daar allemaal is, niets werkt daar, dus ook de website niet !