Ik heb daar 3 jaar lang gewerkt en het laatste jaar is het van eigenaar veranderd en dat kan je ook wel merken. Het laatste jaar werden we verweg in slechte appartementen gestopt die moeilijk bereikbaar zijn als je klaar ben met werken. Je moet elke keer weer smeeken om je geld wat je soms veel te laat krijg. Ook zijn er het laaste jaar veel klachten geweest over Pacha, oa portiers die hun eigen prppers slaan. Het was daar het laaste jaar echt een puinhoop.
Ze nemen je aan en stuuren je net zo makkelijk weer weg. Je kan beter in Salou werk zoeken dan in La Pineda. Er zijn zat Hollandse zaken die nog mensen zoeken en die je niet als vuil behandelen.
kijk op : www.ilovesalou.nl en dan bij Horeca bedrijven, dan kan je direct werk zoeken.
heyla, ik ben evita en zoek bar+ of propper werk in salou. Ik had jullie advertentie gelezen en heb wel interesse. Maar ik kan vanaf 29 juni dus… Ik ben 18 en ben spaanse van afkomst. Ik woon in België. Ik spreek nederlands, vloeiend engels en matig frans en spaans.
Kunnen jullie mij iets laten weten?
merci he
adios!!!
evita My Webpage
heyla, ik ben evita en zoek bar+ of propper werk in salou. Ik had jullie advertentie gelezen en heb wel interesse. Maar ik kan vanaf 29 juni dus… Ik ben 18 en ben spaanse van afkomst. Ik woon in België. Ik spreek nederlands, vloeiend engels en matig frans en spaans.
Kunnen jullie mij iets laten weten?
merci he
adios!!!
evita My Webpage
Mijn emailadres is evitakecaceras01@hotmail.com
Hoi Evita, weet waar je aan begin in La Pineda, want het is daar echt een zooitje !! Zoals ze je daar behandelen, behandel je nog geen hond ! Er is keuze genoeg als je kijk en zoek op : www.ilovesalou.nl :ph34r:
Mijn naam Rik Breederveld en ik ben 18 jaar. Ik zit op de Hogere Hotel school te utrecht en ik ben haastig op zoek naar een stage plaats voor de periode midden mei tot eind augustus. ik ben een zeer ervaren barman en ik heb afgelopen oktober mijn certificaten gehaald voor professioneel cocktailbartenden aan The Cocktail Academy te Amsterdam. Ook die ik nog aan Flairbartending…
Ik hoop dat wij elkaar kunnen helpen en dat ik snel weer wat van je hoor.
Hallo, ik zag dat jullie mensen nodig hadden als propper voor pacha la pineda. Het lijkt me wel leuk. Als jullie nog mensen nodig hebben kunnen jullie me mailen