werk gezocht voor langere tijd!!

Hoi ik ben een spontane dame, die 15 februari vertrekt naar spanje om er te gaan wonen en werken. Een huis en werk voor de zomer is geregeld maar ik ben op zoek naar werk voor de winter periode september tot en met februari 2009 / 2010 of een vaste baan. Ik ben in het bezit van een werkvergunning een auto en woon ruimte. Ik heb de mogelijkheid om te wonen in Lloret del mar of Barcelona (arribau) gedurende het gehele jaar.
Ik ben HBO opgeleid en diverse opleidingen gevolgd.

HBO dansacedemie, afgestudeerd als dansdocente & 10 jaar horeca ervaring oa: discotheken en restaurants, Ben vertegenwoordiger geweest in een kledingslijn en heb in diverse kledingszaken gestaan. Heb een mode en kleding opleiding gevolgd en afgestudeerd als etaleuse/ ontwerper. Daarnaast altijd in het buitenland in de zomer periode als entertainer animator gewerkt. Ben bereid te leren en hard te werken. wil graag doorgroeien in een bedrijf.Ik spreek nederlands, engels, duits, italiaans, en tot nu nog beginners spaans.
Kun jij me verder helpen of heb je een vacature mail me dan! [EMAIL=“jaimy1978@hotail.com”]jaimy1978@hotail.com :dag: