Werk gezocht op een kleine camping in Frankrijk

Mijn naam is Jochem en ben 30 jaar oud.

Na de havo heb ik de opleiding Kantoorautomatisering gedaan. Deze heb ik succesvol afgerond. Hierna bleek dat ik meer de ondersteunende richting op wilde. Dus ben ik de hbo opleiding facility management gaan doen. Dit diploma heb ik behaald en vervolgens ben ik in een kantooromgeving aan de slag gegaan. Door bezuinigingen kon mijn contract niet verlengt worden.
Omdat ik altijd al een keer naar het buitenland wilde ben ik dat toen gaan doen. Ik ben toen als Teamleider op een camping in de Dordogne aan de slag gegaan. Dit werk is me zo goed bevallen dat ik het afgelopen zomer weer gedaan heb op een camping aan de Cote da sur.
Nu ben ik opzoek naar een camping voor volgend komend seizoen. Ik sta ook open voor full time functies.

Ik ben een echte aanpakker. Ik hou van buiten werk en vind het belangrijk dat alles in het teken van de gast(en) staat. Ik heb ervaring met internationale gasten. Ik spreek goed Nederlands en Engels, redelijk Duits en een beetje Frans. Maar dit zou ik wel graag willen verbeteren.

Ik ben opzoek een kleine familiecamping, waar het mogelijk is om veel verschillende soorten werkzaamheden te mogen verrichten. Per februari ben ik full time beschikbaar. Verder ben ik in het bezit van een rijbewijs.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.

Mvg,
Jochem

Mail: JochemToorn@hotmail.com