werk gezocht in Azië, Zuid- / Midden-Amerika of Afrika

Hallo! vanaf april 2016 ben ik van plan fulltime (lees: voorgoed) te gaan reizen en werken. Ik heb dan mijn bachelor afgerond en kan niet wachten om de wereld weer in te trekken. Voor de eerste paar maanden zou ik het leuk vinden om meteen ergens te kunnen werken (liefst voor maximaal 6 maanden). De gebieden waar ik me het meeste thuis voel zijn Zuid en Oost Azië, Zuidelijk en Oost Afrika en Midden- en Zuid-Amerika. En het maakt me daar over het algemeen vrij weinig uit waar ik dan beland.

Ik ben een 23-jarige vrouw met een WO-bachelor Nederlandse taal (ja ik weet ook niet waarom), heel veel reiservaring en 6 jaar horeca-ervaring. Het liefst zou ik uiteindelijk in de dieren-/natuurbescherming werken, of in de ontwikkelingssamenwerking. Maar op dit moment sta ik open voor alles en met mijn horeca-ervaring is dat hopelijk een mogelijkheid. Verder spreek ik uitstekend Engels, goed Duits en redelijk Spaans.
Mocht er iemand zijn die iets weet of heeft dat misschien bij mij aansluit, dan hoor ik het heel graag!! (outdoorgebieden zijn een enorme pré!)

:chin:

Hey!
Ik las jouw berichtje net en ik vroeg me af of je nog wat hebt kunnen vinden? Ik was namelijke hetzelfde van plan maar heb ook moeite met iets te vinden.
Hoor graag van ! (Misschien heb je nog tips?) :slight_smile:

groetjes!

Helaas, nog niets :frowning: Ga nu eerst zes maanden rondreizen door Azië en dan weer verder zoeken. Succes met zoeken!