Werk aangeboden in hostal in Pucón (Chili)

Hallo allemaal,

Voor het hoogseizoen (november en december 2011, januari en februari 2012) zijn wij op zoek naar mensen die gedurende enkele maanden ons kunnen helpen in ons Hostal “La Tetera” in Pucón in het zuiden van Chili.
De werkzaamheden bestaan uit:
Het ontvangen en registreren van gasten, het beantwoorden van E-mails en telefoontjes en bereiden van het ontbijt voor de gasten.
Wij bieden:
Een kamer met douche/toilet, ontbijt en 90.000 pesos per maand onkosten vergoeding.
Wij vragen:
Iemand die goed Engels en redelijk Spaans spreekt.
Ervaring in de HORECA is een pre.
Flexibele instelling.

Reacties graag via dit forum of direct naar: [EMAIL=“hostal-la-tetera@hotmail.com”]hostal-la-tetera@hotmail.com

Kunt u mij wat meer informatie geven over het werken in uw hostal.

Ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Ada van Mourik, ik ben net 65 jaar.
van mij 35e tot mijn 40e heb ik een bar op Mallorca gepacht, mijn spaans is redelijk/goed, mijn engels en duits idem dito.
Het grootste gedeelte van mijn werkzame leven hier(Nederland) heb ik op postkantoren gewerkt.
Sinds 1 juli ben ik opgehouden met mijn vrijwilligers werk in een museum en op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Dit was ik in het kort, misschien zoekt u jonge mensen, ik zal zeker niet beledigd zijn als dat zo is.
Ik hoor graag van u.

Vriedelijke groet,
Ada van Mourik.

Hallo, zijn jullie nog op zoek naar medewerkers? Groeten Ilse den Heijer

90.000 peso ??? ( 128 euro) Bedoelt u niet 900.000 pesos??

Gr R

@mooi
Het is een onkostenvergoeding. Vaak krijg je geen loon als je in een hostel werkt, alleen een bed. De meeste backpackers werken in hostels om zo op een goedkope manier hun reis te verlengen.