We hebben nog een persreis binnen! Ik mag deze week voor Wereldwijzer naar Cardiff! Na mijn queeste naar Koning Arthur ruim een jaar geleden in magisch Wales, mag ik nu de hoofdstad van Wales beter leren kennen.
Op dag 1 ga ik acclimatiseren in het Parc Thistle Hotel, dat is ook wel nodig, want ik mag on 4.45 uur opstaan
Ik zal daar tijdens mijn verblijf in Cardiff overnachten. Absoluut geen straf! 's Middags ga ik Cardiff ontdekken met haar vele musea waaronder The Cardiff Story Museum waar ik het verhaal van Cardiff mag ontdekken.
Dag 2 ga ik naar het Millennium Stadium. Super tof! En Cardiff ontdekken per fiets; mijn favoriete manier om een stad te leren kennen. Ik sluit de dag af als authentieke kok van Wales: ik krijg een heuse Welshe kookles!
Dag 3 wordt een spannende dag: ik ga raften! Heb ik nog nooit gedaan, dus ben benieuwd of ik het droog hou
Maar daarna kan ik heerlijk bijkomen in St Davids Hotel & Spa waar ik gebruik mag maken van hun faciliteiten. 's Avonds sluit ik de dag af met de smash-hit musical Cats.
Dag 4 breng ik een bezoek aan Riverside Farmers Market waarna ik het middelpunt van Cardiff zal bezoeken: Cardiff Castle. Helaas ga ik hierna weer op huis aan.
Ik heb ook nog wat vrije tijd, dus als jullie nog tips hebben, verneem ik deze graag!
Een mooie citytrip en ik heb er reuze zin in! Ik zal jullie er alles over vertellen in het Wereldwijzer Reismagazine!