Heeft Wouter24 aandelen in wereldwerk.eu??
Ik moet zeggen dat IK persoonlijk, het helemaal niet zo’n goede site vind.
maar ieder zijn eigen ding!
Nico
Heeft Wouter24 aandelen in wereldwerk.eu??
Ik moet zeggen dat IK persoonlijk, het helemaal niet zo’n goede site vind.
maar ieder zijn eigen ding!
Nico
Ik denk het wel! 13 berichten met dezelfde boodschap; wordt een beetje eentonig…
Beste Nico, kun je aangeven waarom je het niet zo’n goede site vind? Ben ik erg benieuwd naar als webmaster van WereldWerk ![]()
Beste Nico,
Wat betreft de site, daar valt natuurlijk over te twisten. Smaken verschillen, en dat is maar goed ook zeg ik altijd maar. Maar zoals Kai al vroeg, wat zijn de kritiekpunten? Misschien kunnen we er wat mee!![]()
Wat betreft de aandelen, ik heb inderdaad ooit het idee bedacht en ben dat samen met Kai begonnen. Het is echter allemaal non-profit en we verdienen er verder niets aan. Ik ben zelf een jaar op reis geweest en vond het soms lastig om leuke baantjes te vinden voordat ik op reis ging. Tijdens mijn reis merkte ik dat er wel veel aanbod was. Dat bracht me op het idee om wereldwerk te beginnen. Om jonge (mag ook oudere) mensen de kans te bieden makkelijk en snel in contact te komen met buitenlandse campings/restaurants etc. Dit omdat ik weet dat er zoveel mensen op zoek zijn naar leuke buitenlandse avonturen. En dit zonder allerlei formulieren hoeven in te vullen, of nog eens 500 euro aan een organisatie te betalen.
Aangezien ik op jullie site zo veel mensen tegenkwam die werk zochten, heb ik hier en daar een berichtje neer gezet. En juist omdat het non-profit is, proberen we op deze wijze onze site onder de aandacht brengen, er zijn immers geen financiële middelen om een advertentie te plaatsen.
Ik hoop dat nu een beetje duidelijker is wie en wat Wereldwerk.eu is, mocht er een maximum aan het aantal posts zitten dan hoor ik dat graag en zal me daar uiteraard aan houden. Het is in ieder geval goed dat de discussie wordt aangezwengeld!
Groet,
Wouter Slangenberg
Kai van Amsterdam
Beste Wouter en Kai,
Ik neem na het (beter) lezen van jullie website mijn woorden terug.
Ik vind het een erg goed initiatief om zoiets op te zetten.
Persoonlijk ben ik zelf altijd meer op zoek naar banen die met iets minder voor de hand liggend zijn ( dit bedoel ik niet negatief, en ik probeer hier niemand mee te beledigen!) dus voor mij is deze website niet ideaal.
Maar het is een goed gemaakte website, die duidelijk en overzichtelijk is.
wat ik persoonlijk erg fijn vind is de chronologische volgorde van de aangeboden banen.
De reden voor eerder geplaatste opmerkingen was meer vraag waarom Wouter zoveel post had geplaatst over wereldwerk.eu, en wij hebben er antwoord op gekregen.
Ga vooral zo door, en misschien vind ik zelf ook nog wel een baantje via jullie site in de nabije toekomst.
Nico
Jammer dat er zo weinig sites zijn waar werkgevers zelf op zoek kunnen naar enthousiaste mensen die op zoek zijn naar werk.Ook op deze site ontbrak die mogelijkheid.Zie b.v werken op de antillen.nl waar iedereen zich gewoon aan kan melden.
@Franklyn: Ik denk dat je niet goed gekeken hebt:
Mijn excuses,je hebt idd gelijk.