Wereldreisje geboekt, op zoek naar een reismaatje voor een of meerdere bestemmingen!!

Hallo allemaal,

Ik ben Rico, 25 jaar, woon in Tilburg en heb een week geleden een wereldticket geboekt bij Kilroy. Aangezien dit mijn allereerste grote reis is lijkt het me leuk en vooral handig om zo hier en daar met iemand samen te kunnen reizen.

Mijn reis:
Op 10 november vertrek ik naar Bangkok waar ik 11 november land. Ik verblijf daar tot 8 december waarna ik door vlieg naar Sydney. In Australië verblijf ik tot 28 januari waarna ik verder vlieg naar Christchurch (Nieuw Zeeland). Na een mooie rondreis hier gemaakt te hebben vlieg ik 26 februari door vanaf Auckland naar Nadi (Fiji) waar ik een mooi pakketje heb geboekt waarmee ik een aantal eilanden bezoek. Van 7 maart tot 11 maart bezoek ik Hong Kong waarna ik mijn reis afsluit in Dubai van 11 maart tot 19 maart.

In Nieuw Zeeland en Fiji ligt mijn programma grotendeels vast. De overige bestemmingen heb ik nog niks voor gepland.

Ben jij toevallig in een van de periodes op dezelfde plek als ik of heb je nog niks geboekt, wil je het wel en ben je nog op zoek naar een reismaatje hoor ik het graag!

Wil je meer weten over mijn reis of over mij: gewoon vragen!

Groetjes,
Rico