Reismaatje (m/v) gezocht ZO Azie van 30 okt - 19 nov

Hoi!
Ik ben Nynke, 23 jaar en ik ben een reis door Zuid-Oost Azie aan het plannen voor 3 weken van 30 oktober - 19 november. Ik heb nog niks geboekt, maar ik zat de denken aan Thailand en/of Maleisië, deze staan het hoogst op mijn lijstje. Maar ik sta ook open voor de landen Laos, Cambodia, Vietnam, Burma en de Filipijnen.

Ik houd erg van cultuur en avontuur, maar ben ook niet vies van een feestje hier en daar. Als we de volgende ochtend maar wel weer verder op avontuur gaan :slight_smile: Mensenschuw ben ik totaal niet, maar ik vind het toch wel heel gezellig om samen te reizen en fijner qua veiligheid. Ik heb een backpackersbudget, dus ben van plan om in hostels te slapen.

Is er iemand met gelijke plannen en ook op zoek naar een reismaatje? Ik hoor graag wat je plannen zijn en misschien kunnen we skypen om te zien of er een klik is.

Groetjes van Nynke!

Hi Nynke!

Ik ben Pieter, 31 en kom uit Haarlem. Ik vertrek op 16 oktober naar Sulawesi (indonesie). Ik zie Indonesie niet in je lijstje, maar als ik jou was zou ik die er zeker op zetten :wink: Ik zou het leuk vinden om met iemand contact te hebben die ook die kant op gaat. Hoef niet zo zeer een hele reis met iemand te doen maar elkaar daar treffen of wat contact houden vind ik leuk!

Ook als je naar de meer bewandelde paden in Indoneise gaat (Java, Bali, Lombok of Flores) help ik je graag aan wat tips!

Groeten Pieter

Hey Pieter,
Dank voor je leuke berichtje! Indonesie staat niet in mijn lijstje want ik ben er al geweest :wink: Als je nog naar Thailand gaat let me know!

Hi Nynke,

Dat doe je goed! Ben je toevallig ook naar Sulawesi geweest? Heb je nog tips voor mij?

Groetjes!

Hey Nienke,

Ik ben Rico, 25 jaar en kom uit Tilburg. Ik land 11 november in Bangkok en vertrek daar 8 december weer. Onze periode in Thailand komt dus niet helemaal overeen, maar misschien is het wel een optie een deel samen te reizen of iets dergelijks. Ik sta er een beetje hetzelfde in als jij qua cultuur, natuur, avontuur en zo nu en dan een feestje. Ik maak na Thailand nog een flink reisje richting Australië en Nieuw Zeeland dus voor mij geldt ook een backpackersbudget. Wil je meer weten hoor ik het graag!’

Groetjes, Rico