Hallo,
Ik ben Barbara, 24 jaar en wil graag op reis om een hoop van de wereld te kunnen zien. Ik ben spontaan, vrolijk en een avonturier. Ik studeer nog tot en met juli 2016, dus daarna gaat het gebeuren. Mijn vriend is niet zo’n reistype en ik reis niet graag alleen. Alles omtrent de reis ligt nog open, ik wil het liefst niet alles per vliegtuig doen maar ook over het land reizen, op deze manier zie je toch het meestje
Dus als iemand het ziet zitten om met mij plannen te maken e.d. dan hoor ik het graag!
Groetjes Barbara
Helaas kan ik niet je reismaatje zijn, maar mocht je in je wereldreis Kenia een keer aandoen, neem dan gerust contact op! Ik woon hier nu een paar jaar aan de zuidkust en kan je evt helpen aan accommodatie, excursie, (lokale) uitjes enz. of bij vragen over dit fantastische land! Prachtige natuur, de meest vriendelijke gastvrije mensen, heerlijke temperatuur het hele jaar door en echt de hakuna matata-mentaliteit. Een land om verliefd op te worden! (ja dat is mij dus overkomen)
Veel plezier met je voorbereidingen en uiteindelijke reis!
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app
Hoi Barbara,
Ik ben geïnteresseerd :)!
Het is al jaren mijn droom om een wereldreis te maken maar het is er tot nu toe nog nooit van gekomen. Onder andere doordat ik ook niet meteen een reisgenoot vind die mee wil.
Ik ben 28 jaar en woon in Kortrijk (België). Misschien lukt het wel om samen reisplannen te maken?
groetjes,
Leonie
Mijn voorkeur gaat uit naar Azie (India, Nepal, Bangladesh, Thailand, Cambodja, Vietnam, Filipijnen, Indonesie)