Wereldreis februari 2014

Hallo medereizigers!

In februari 2014 ben ik van plan een wereldreis te maken van 6 maanden of langer, hierbij zoek ik nog een leuke reisgenoot vrouw of man maakt mij niet uit.

Wat ik zoek in mijn reis:

• Avontuur
  • Natuur
  • Feesten
  • Strand
  • Cultuur
  • vrij zijn:)
  • Steden

Nog even wat over mij zelf! Mijn naam is Thomas en ben 24 jaar, ik heb Facilitymanagement gestudeerd aan de Hanze in Groningen. Ik werk nu 2,5 jaar fulltime en heb dus mooi wat geld gespaard.

Ik hoop dat ik via hier een leuke reisgenote of reisgenoot kan vinden!

Groetjes,

Thomas

1 like

Je zou ook gewoon alleen kunnen starten en onderweg leuke mensen ontmoeten, waarmee je stukken samen reist. :slight_smile: (Dat bevalt mij altijd prima!)

Ja klopt! Ik heb nog nooit alleen gereisd maar zit er wel sterk over na te denken… Hoor daar veel positieve verhalen over:)

… dan weet je tenminste ook of het klikt met iemand… en het is ook veel vrijblijvender. Als je onderweg even aanhaakt bij iemand of een groepje, is het veel makkelijker om te zeggen dat je weer een andere kant op gaat.
Maar als je al van tevoren in Nederland afspreekt om samen te gaan reizen, is dat gelijk zo beladen en krijg je bijna een soort ‘uitmaken’ als je toch liever alleen verder wilt op een gegeven moment (bv. omdat het niet klikt of jullie reisstijlen te ver uiteen lopen).