leuk om te zien dat dit forum zo actief gebruikt wordt!
Medio April willen mijn vrouw en ik even ontsnappen aan alle stress hier in Nederland en zo’n 2 weken naar Marokko gaan om even helemaal tot rust te komen.
Maar wat zijn nu de populaire bestemmingen in Marokko om heen te gaan?
En is er iemand op de hoogte wat Marokko op het gebied van Wellness kan brengen? ik hoorde al dat er een plek is waar je jezelf helemaal kunt laten reinigen door speciale visjes oid.
Ik ga zelf altijd naar agadir toe en daar heb je hotels waar je terecht kunt met diverse mogelijkheden.Denk maar aan club met.Deze organisatie is daar best uit gebreid mee.
Je kunt natuurkijk ook gewoon naar de hammam gaan net zoals de plaatselijke bevolking.Je kunt je daar laten masseren en laten scrubben.Dit moet je echt een keer gedaan hebben.Echt onwijs lekker. Het is niet lux maar wel lekker. Wil je meer luxe dan kun je ook in agadir terecht bij een soort beatycentrum alles in een.Weliswaar niet zoals hier in nederland maar het is er wel weer luxer dan de hammams.
Dan heb je nog het plaatsje sidi harazem.Daar kun je je ook lekker in de hammam laten verwennen.Sisi Harazem is het bronwater van marokko.En word daar dus ook gebruikt in de hammams. Hoop je hiermee iets op weg hebt geholpen ik hoop dat er nog meer mensen zijn die misschien hier meer van weten.Succes verder