**Onze mooie aarde bestaat uit 7 werelddelen;Azië,Afrika,Noord Amerika,Zuid Amerika,Antarctica,Europa,Oceanië
Naar welke delen van de aardbol hebben jullie al naar toe geweest en welke landen hebben jullie daar al aangedaan?
Bibberen in Antarctica of ergens een warm plekje opzoeken?
Hierboven kan men bepaalde werelddelen aanvinken die je al het bezocht tijdens je vakantie.
Hieronder kan je je stemgedrag verklaren. **
Geweest in Azië: Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos en Maleisië
Uiteraard wat landen van Europa gezien en daarnaast naar Curaçao geweest. Wist alleen niet waar ik deze bij moest rekenen.
Azie, Noord en Zuid Amerika, Europa en Afrika. Volgend jaar Midden Amerika. Australie staat behoorlijk hoog op de bucketlist…
En Antartica, tsja beetje duur. Wel heel gaaf.
Leuk detail, mijn kids hebben met hun 6 en 8 jaren afgelopen zomer de laatste oceaan afgevinkt waarin ze gezwommen hebben. Hebben gezwommen in Atlantische, Indische en Grote Oceaan.
Ik ben in Noord-, Midden- en Zuid-Amerika (Mexico, Guatemala, Honduras, Belize, Peru en USA) geweest. Binnen Europa Denemarken, Zwitserland, Frankrijk, Spanje, Italië, Hongarije, Duitsland, Luxemburg en Turkije. Volgend jaar gaan we naar Noorwegen.
Ik mis enkel nog Australie of beter Oceanie en Antarctica. Maar dat komt nog wel, hopelijk Voor de rest heb ik al redelijk wat landen bereisd en de laatste jaren voornamelijk in Afrika.