Ik ben een spontane 52 jarige hbo-er (man) en heb zin om eind augustus of in september nog de zon op te gaan zoeken in het zuiden voor een leuke en vooral relaxte vakantie.
Niet alleen maar op het strand liggen, maar ook wat zien.
Lekker eten hoort daar ook zeker bij.
Welke vrouw spreekt dit aan en heeft interesse om eventueel samen te gaan?
mag het ook een man zijn? en waar wilt u naar toe ?
Hallo Ton, Ik heb er wel zin in onder voorbehoud dat ik vrij kan krijgen. Moet dan wel ergens in september als ik vrij zou kunnen krijgen anders wordt het 1e week oktober of is dit dan te laat? Waar wil je naar toe ? Zelf had ik in mijn hoofd naar Z. Tirol, Italie net over de grens Oostenrijk. Had in Lidl reiskrantje een heel goedkope reis gezien op verschillende data in september en oktober.
In een studio voor 2 personen incl. ontbijt. Kosten: 99 euro per persoon voor 7 nachten. Ik zou met een vriendin gaan maar ik denk dat zij er vanaf gaat zien want ze is erg moeilijk. Op 1 aug. hoort zij ook of ze nog werk heeft, indien niet, dan gaat ze zeker niet mee. Eigenlijk kan ik nog niet echt iets beloven en weet ook niet of er nog een studio vrij is. In ieder geval wil ik ook graag nog even weg en wat zon indien mogelijk. Ben vrouw van 57 jaar maar behoorlijk fit. Kan nog goed lopen, zie er jonger uit, hoor ik vaak zeggen. Houd van wandelen, terrasje uit eten op zijn tijd, relaxen. Ben geen strandtype, voor een dagje of paar uurtjes leuk maar niet de hele vakantie. Houd van natuur. Weet niet waar jij naar toe wil voor vakantie en hoe lang. Als we in okt. zouden gaan kan ik ook langer als een week indien het klikt natuurlijk. Eigenlijk weet ik pas echt iets even na 1-8-'13. Als mijn vriendin toch mee gaat dan kan ik niet met jou. Je moet maar zien wat je wilt. Je kunt reageren via pb berichtje! Ik woon In Purmerend, Noord Holland.Ik wacht op een eventuele reactie van je .Met vriendelijke groet, Desiree
Hallo Ton,
Ik heb interesse.
voor mij komt het goed uit september ivm dieren opvang.
Groet Audrey
hallo
sorry dat ik zo laat reageer maar zie nu pas jouw bericht
ik heb al iemand gevonden waar ik mee weg gaa
groet