Ik ben Bodine Bakker en ga van november 2005 tot en met april 2006 stage lopen in Suriname. Ik doe dit voor de opleiding Maatschappelijk werk en diensverlening (Windesheim). Ik zit nu in het 4e jaar en moet daarom ook bepaalde verplichte vakken doen, ik wil namelijk ERG graag in juni 2006 afstuderen.
Voor het vak begeleidingskunde zouden we normaal (als we in nederland blijven) 2e jaars studenten moeten begeleiden. Ik kan dit dus niet doen omdat ik in Suriname zit. Daarom vroeg ik mij af of er niet iemand is die graag wat begeleiding wil in zijn stage periode daar. Dit kan voor beiden heel behulpzaam zijn.
Ik ga samen met een ander meisje van mijn opleiding en wij zouden jou dan graag samen begeleiding willen geven voor die periode. (3 maanden is ook genoeg)
Ik ga van februari tot eind juni naar Suriname, voor de studie SPH (3e jaar).
Via school wordt al veel begeleiding verzorgd, maar extra is natuurlijk nooit verkeerd.
Wat verwachten jullie precies met de begeleiding?
Ik zou het wel fijn vinden als een soort opstart. Hoe gaat alles etc… En daarbij ook persoonlijke begeleiding over hoe het gaat met mij.
Dat is ook een beetje wat wij moeten doen! Dus dat zou ERG mooi uitkomen. We houden zeker contact en ik zal het ff bespreken op school!
SUPER!!! Als er meer mensen zijn dat kan natuurlijk ALTIJD! We moeten eigenlijk ook op school een groepje begeleiden en hoe meer hoe leuker natuurlijk!
Ik ben studente in Suri… en ben al met begeleiding… maar wil wel vragen of jij contacten hebt met de overheid en ecotoerisme ondernemingen? Wij doen namelijk een onderzoekje naar Microfinancing. Als we elkaar wat kunnen betekenen, mail me! [EMAIL=“Gatorader7@hotmail.com”]Gatorader7@hotmail.com