Welke reisgids?

Hoi iedereen!

Eind april trekken wij naar Panama om daar te gaan backpacken. We bereiden onze reizen altijd grondig voor maar vinden het erg handig om ter plaatse ook dingen te kunnen opzoeken in een reisgids (bijvoorbeeld wanneer er geen internet is of om een overzicht te hebben van de bezienswaardigheden op een kaart). Wij gebruiken meestal de LP maar online las ik dat er veel van de specifieke info niet (meer) klopt in de meest recente versie omdat deze namelijk ‘al’ van 2013 is. Hierdoor ben ik gaan twijfelen. Welke reisgids vinden jullie aan te raden voor Panama?
Bedankt alvast!

Ik gebruik wel die van Panama en zie daar wel wat er niet klopt. Is dat ook niet het idee van backpacken? :stuck_out_tongue:

Serieus, 2,5 jaar is een tijdje maar echt enorme verschillen zul je vast niet zien.

Ook waar! Ik las alleen dat in de nieuwste versie een half jaar-jaar later 30% van de info al niet meer klopte en dat leek me vrij veel :wink: Heb nu gewoon weer een LP besteld, die gidsen zijn we gewoon en verder zien we het inderdaad wel!

Ik ben net een week terug uit Panama en heb de LP van 2013 (6de editie) gebruikt. Behalve misschien wat prijzen die niet meer kloppen, is er echt niets veranderd…

Hier hetzelfde! Misschien 1 of 2 restaurantjes die al weg waren maar dat was het wel :slight_smile:

Goeie reizen gehad?