Welke leuke jonge vrouw gaat mee (30-44)?

Hoi,
Ik zoek een vlotte, leuke jongevrouw om 1 a 2 weken mee weg te gaan.
Augustus/Septermber.
Combinatie van zonnig/lekker eten/cultuur/beetje actief/luieren/strand.
Oh ja; no sex, just relax is het motto. Verder overleg per mail. Hoor ik je?
gr,
William

Waar had je heen gewillen?
Ik ben op zoek naar iemand die mee gaat naar Rhodos van 10 tot 23 september. (Nou zoek is een groot woord, gezien ik ook vorig jaar alleen ben gegaan en me prima vermaakt heb)
Ik ben opzoek naar iemand die ook zijn eigen ding kan doen, gezien ik ook zelfstandig dingen wil ondernemen, dus niet steeds samen. Natuurlijk is het leuk dingen samen te doen, maar alleen is ook wel eens fijn :wink: Ik heb inmiddels al wat vrienden daar die ik ook graag bezoek als ik er ben.

Zon, zee en strand zijn voor mij het belangrijkste in mn vakantie, af en toe wat ondernemen of een mooie plaats bezichtigen is ook leuk, maar ik zoek het vooral in de rust door lekker lui op mn strandbedje of bij het zwembad te liggen met een goed boek, een goed gesprek en een lekker drankje. In de avond een lekker restaurantje pakken onder het genot van een goed gals wijn lekker genieten. Maar ik kan ook heerlijk op stap gaan in de barstreet om daar de boel op de kop te zetten. Ik ben 35 jaar en een beetje prettig gestoord, dus gek doen hoort bij mij!

Ben jij ook zo gek, laat eens wat van je horen dan,

Groet
Isabella

Hoi Isabella,

Dank voor je bericht.
Alleen verkeerde plaats en verkeerde tijd.
Inmiddels heb ik geboekt naar Frankrijk met een groep singles. Begin september.
Prive bungalowparjkje met zwembad.
Wat je schrijft spreekt me wel aan. als je plannen veranderen hoor ik het wel.
gr.
William

Hmmm, jammer… ik zit echt aan de tijd verbonden die ik schreef. Wie weet volgend jaar :wink:
Veel plezier!!

Greetzz Isabella