10 t/m 23 naar Rhodos??

Hey hoi :dag:

Van 10 tot 23 september ga ik naar Rhodos… Ik zoek niet perse een reisgenoot, Ik ga wel vaker alleen op vakantie. Ik ben inmiddels ook al vaker op Rhodos geweest en heb daar ook vrienden die ik weer ga bezoeken als ik er ben.

Misschien ben je daar ook in die periode en kunnen we iets afspreken op een drankje te doen op een terasje. ( Of durf je het aan met mij mee te gaan naar het lezen van onderstaande tekst) :wink:

Ik ben 35 jaar, jong van geest, prettig gestoord :wacko: en hou van zon, zee, strand en relax een boekje lezen en muziekje luisteren op mn bedje aan het water :vak02: Daarin tegen kan ik savonds ook goed de boel op stelten zetten tijdens het stappen of aan de bar/ op het teras :biggrin: Verder ben ik zeer zelfstandig en vind ik het prettig als men niet de hele dag op mn lip zit als men toch niks te melden of te doen heeft :wink: Dus ga ook gerust je eigen ding doen als je daar behoefte aan hebt. :vak01:

Ik vind het leuk om iemand om te heen te hebben, maar het is geen must.
Dus ik ga niet op vakantie om iemand de hele 13 dagen te entertainen,
je moet dus zelf ook iets willen ondernemen in je eentje ( kom op, ze bijten niet, die vreemde mensen daar ;-)) Ik ben dus niet het type van dagelijk eens plan maken. Het is vakantie en het komt zoals het komt, geen verplichtingen!!
Ik ben niet het type van musea’s bezoeken. Heus is het leuk om op het eiland verschillende plekjes aan te doen, maar dan wel op eigen gelegenheid met een auto en niet georganiseerd verplicht om 8 uur in de ochtend in een muffe bus te zitten om met zn vijftigen naar een museum te gaan :retard:

Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die prettig gestoord is en houd van het vrije leven, zon zee en strand, Rhodos met al zijn vriendelijkheid, barstreet en lekker feesten. Liefst iemand van mijn leeftijd (of zich geestelijk zo voelt en doet) En zichzelf kan vermaken op het moment dat ik geen zin heb om iets te ondernemen… :slight_smile:

Haha, als ik dit zo terug lees, ga ik vast alleen… Ook leuk :wink: Elk jaar kom ik er weer mensen tegen waar ik een fantastische tijd mee heb, dus komt goed hoor met mij :wink:

Nou mensen… ik hoor het wel

Groetjes Isabella