Hoi hoi,
Ik ben van plan een reis te boeken naar Tulum. Wie weet welke excursies aangboden worden of heeft tips voor mij? En wie heeft ervaring met hotel gran bahia principe? Alvast bedankt!![]()
Ik ga er nu naar toe , jij hebt precies niet veel antwoorden gehad, misschien kan jij me wat info geven , zelfde vraag als jij,
Hoi,
Ga nu (20/03) naar Gran Bahia Principe en heb dezelfde vraag nu die jij toen stelde, misschien kan jij me nu antwoorden, want jij hebt er blijkbaar geen gehad toen
Rhanks
hugo
Hoi,
Ga nu (20/03) naar Gran Bahia Principe en heb dezelfde vraag nu die jij toen stelde, misschien kan jij me nu antwoorden, want jij hebt er blijkbaar geen gehad toen
Thanks
hugo
Beste Hugo,
De ruïnes van tulum zijn erg mooi (locatie) en klein dus niet niet een hele dag slenteren maar een uurtje of 2 max. en je kan er gratis in.
Ik kan je ook aanraden naar akumal te gaan, snorkel mee en als je binnen 30 min geen reuze schildpad, rog of barracuda hebt gezien heb je een bril nodig.
En als laatste ga zwemmen snorkelen / duiken in een cenote er is een open cenote die ik erg kan aanraden voor snorkelen dat is “manetee cenote” (Type dit in google maps en de cenote ligt ernaast…Blue Sky Hotel & Restaurant, Mexico)het is net of je in een aquarium zwemt zo helder en kost niets 20 peso pp en als je naar bv Dos Ojos gaat kost je dat minstens 25 dollar pp mijn familie had meer plezier in de manetee cenote het is er leuker om te snorkelen.
Let wel een auto huren voor een of twee weken is geen overbodige luxe en niet zo duur als je kijkt naar wat je voor je hotel betaald.
Beste tip die ik heb zorg dat je een auto hebt 120 a 150 euro voor een week.
Veel plezier bastiaan