Ik en mijn vriend gaan in november 30 dagen naar Thailand. We willen eerst naar het noorden van het land, en dan weer terug naar Bangkok, vervolgens een paar dagen de grens over naar Cambodja, en de laatste +/- 2 weken willen we naar het zuiden van Thailand, naar een aantal eilanden. Maar mijn vraag is: welke eilanden zijn nou echt een aanrader om naar toe te gaan.
We willen best verschillende eilanden bezoeken omdat we daar ongeveer 2 weken voor hebben ‘vrij gehouden’ dus de afwisselingen van rustig en ‘feest’ eiland zou top zijn!
Ik weet alleen wel dat aan de ‘linkerkant’ van het vaste land dat het daar mooi weer is in November. Dus de eilanden ko phi phi enzo…
Koh Phi Phi … leuk voor een paar dagen (dan heb je het daar waarschijnlijk wel gezien)
Phuket… thailands grootste eiland hier vind je vele bekende feest plaatsen maar ook kan je hier heerlijk rustige plaatsen vinden
Koh Yao Yai … een nog niet toeristisch eiland echter zal dit niet lang meer duren aangezien er in behoorlijk tempo gebouwd wordt…
Koh Lanta… mooi eiland om te relaxen
Ralley beach… geen eiland maar alleen per boot bereikbaar leuk voor een feestje maar ook zeker voor de rust
Ao Nang… kust plaats nabij Krabi, ook hier kan je leuk uitgaan