Welke eilanden kan je het beste bezoeken in oktober

In oktober ga ik met een vriendin op vakantie naar Thailand. Omdat het dan ook regenseizoen is vraag ik me af waar je het beste kunt zitten als we de laatste week wat eilanden willen bezichtigen.

Hoi wij gaan ook in oktober volgens mij kan je het beste naar phi phi, koh lanta die richting op , wij gaan dat nl ook doen minste kans op regen .

Ik was eind september op Koh Tao, en daar geen druppel regen gehad.
Maar kan natuurlijk toeval zijn.
In de rest van Thailand iedere dag wel een stortbui gehad, maar op het eiland in een hele week geen enkele…

Vorig jaar in de eerste/tweede week van oktober op Koh Phan Ngan gezeten en zeer mooi weer gehad… Maar je kan hier idd niet op af gaan. Misschien kan je best ter plekke het weerbericht een beetje volgen en dan beslissen.

Grts,

Jelle

Afgelopen oktober/november Koh Chang bezocht en geweldig weer gehad. We hebben het daar zo fijn gehad dat we in november weer terug gaan om een paar dagen te chillen! Mooi,bebergd,groen eiland met geweldige stranden en allerlei accomodatie. Nog geen massatoerisme. Kleine dorpjes met voldoende eetgelegenheden en winkeltjes maar geen uitbundig nachtleven. Er heerst een echte hippiesfeer en veel is gebouwd van bamboo en riet. Zeer lieve mensen. Scooteren erg gaaf door de kronkelwegen en haarspeldbochten. Jah,ik ben verkocht haha