Hallo,
Wij (3 dames 40+) vertrekken op 18 oktober naar Zuid-Ethiopie. We huren een landcruiser met chauffeur en zakken af naar het zuiden,we hebben nog plaats voor een vierde medereizigster. Van te voren stippelen we een globale route uit met hier en daar een accommodatie. Heb jij zin om mee te gaan? Wil je meer weten?
Hartelijke groet, Trea
Klinkt als een bijzondere en spannende vakantiebestemming! Ik ben geinteresseerd. Ik ben zelf een vrouw van 44 jaar met wat reiservaring. Ben benieuwd naar de reisroute en de lengte van de vakantie. Hebben jullie al een vierde persoon?
Groetjes
Hallo,
Dat het bijzonder word,daar ga ik wel vanuit…overigens voor mij de 1e keer naar Ethiopie. De anderen zijn met het land bekend.Het schijnt erg mooi te zijn qua landschap,bevolking en cultuur.
De globale route is als volgt…
Addis Abeba,Weliso,Jimma,Mizan,Borga,Sodo,Arba Minch,Konso,Turmi,Jinka,Yabelo,Yirgalem,Ziway,Addis Abeba. Maar kan ter plaatse gewijzigd worden.(naar gelang we tegenkomen en wat we willen zien)
Overnachtingen zijn een beetje afhankelijk van wat we onderweg treffen,behalve dan de van tevoren geboekte accommodaties. 2 van ons vliegen op 18 oktober heen en op 4 november weer terug,de 3e persoon is daar al. De globale kosten voor de gehele reis ligt rond de 2000 euro waarvan het vervoer ter plaatse de grootste post is. Leuk als je meegaat!
Hartelijke groet,
Trea
Dank, voor de snelle reactie. Ikzelf ben ook nog nooit in ethiopie geweest maar wel in Kenia. Ik ga meegenomen verdiepen dit weekend in de route etc. Je hoort me.
Groetjes