Welk strandplaats in het zuiden?

In mei ga ik een paar weken rondreizen door Sri Lanka. Aan het einde van de reis wil ik een paar dagen aan het strand hangen in het zuiden. Ik ben op zoek naar een wat levendiger strandplaats. Ik hou op zich wel van activiteiten zoals snorkelen, duiken of surfen. Maar wil er ook kunnen relaxen (liever niet teveel regen) en 's avonds (samen met andere backpackers) wat cocktails kunnen drinken in het locale uitgaansgebied. Naar welke plaats kan ik dan het beste gaan?

Hoi hoi,

Unuwatuna, Mirissa of Tangalle. Zuiden is sowieso relatief droog vergeleken met de rest van het zuidwesten, richting Tangalle toe wordt het nog zonzekerder.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

mirissa is echt een super leuke plek met beetje hippie gevoel, veel surfers en barretjes aan het strand
tangalle vond ik wat rustiger en unuwatuna ben ik niet geweest

Mirissa is best leuk, maar unawatuna gonst meer. Kingfisher is bv een prachtige plaats zowel voor te slapen als te eten. Wijaya beach in thalpe is een van die zwemplaatsen en restaurantjes waar je de hele dag kan zitten. ALs je advies nodig hebt ( gratis hoor) kan je me mailen ( janv1234@gmail.com)Ga niet in een mastodonthotel zitten.echt niet leuk