Er zijn veel verschillende soorten vrijwilligerswerk projecten die je kunt gaan doen in het buitenland. Welk soort vrijwilligerswerk spreekt jou het meeste aan?
Stem in de peiling en licht eventueel hieronder toe!
Er zijn veel verschillende soorten vrijwilligerswerk projecten die je kunt gaan doen in het buitenland. Welk soort vrijwilligerswerk spreekt jou het meeste aan?
Stem in de peiling en licht eventueel hieronder toe!
Het liefst zou ik lesgeven op een school (volwassenen of kinderen), ontwikkelingswerk, of iets ecologisch/natuurbehoud. Ik ben bereid zelf me ticket te betalen kostenloos te werken, maar ik wel dan wel voeding en onderdak hebben.
Gr Emma
ik kan niet kiezen, het lijkt me allemaal leuk. Ik houd van sporten en van mensen en dieren, plus ben sociaal betrokken.
ik kan van een heleboel een beetje.
ik heb met name lesgegeven en sociale projecten gedaan, ik vind de omgang met de lokale bevolking altijd fantastisch tijdens mijn reizen! en als je het dan ook nog eens met iets nuttigs combineert ![]()
ik heb dit jaar met cheetah en cubs - hyenas en pups - serval en kitten en caracals gewerkt
dit is het beste en mooiste dat ik ooit gedaan heb en ik ga zeker terug maar zoek nog enkele vrijwilligers
Leuk Marcella om je hier tegen te komen!! Ik was gisteren bij www.modgaji.co.za en de hyena pups zijn gigantisch geworden en zitten nu bij de andere hyena’s! Wel weer nieuwe serval kittens…
hoi,mag ik ook je naam wetenen ben je alleen op de site geweest of ook ter plaatse , wacht vol ongeduld op een re:
Martijn van Khaya!
ahahaha,wil dat ff lukken…ik ben via jullie naar modgaji geweest maar niet lang genoeg
ik moest ook eerst een nieuwe heup laten steken maar ik ga zeker terug en zoek nog een paar mensen om mee te gaan,in feite heb ik jullie via wereldwijzer gevonden doe zo voort grtjs vanuit antwerpen be