Welk hotel heeft internet op de kamer?

Ik ben op zoek naar een hotel, liefst in Lara waar je internet op de kamer hebt. Sommige reisaanbieders zeggen Saturn palace, maar anderen weten weer nergens van. Het hoeft geen wifi te zijn, ik wil gerust een kabel meenemen!
Weet iemand een hotel die dit heeft??? :zon02:

Hallo,
Ik was er in juli deze zomer .Er is inderdaad internet op de kamer, maar dat werkt enkel met een kabeltje, dat kan je gratis aan de receptie krijgen, het werkte wel zéér traag en regelmatig gewoon niet (vooral 's avonds) … Er is ook gratis wifi in de lobby en er was ook soms verbinding aan de relaxpool (handig met smarthpone of ipod), maar werkte ook niet echt denderend !

Hmm dat klinkt niet echt positief :frowning:

Misschien heeft iemand anders nog een suggestie?

Limak Lara in Lara ( met kabel op kamer, wifi in lobby’s)
Limak Limra in Kiris (overal wifi op hele domein)
Amara Dolce Vita in Tekirova (overal wifi op hele domein)
Vogue Avantgarde in Goynuk(overal wifi op hele domein)

denk trouwens dat in Lara praktisch in bijna alle hotels gratis wifi is

Saturn Palace is een goed hotel prijs / kwaliteit, maar hou zeker rekening met mogelijke overboekingen ! (Wij kunnen er van meespreken ) Kan je aanraden iets meer te betalen , dan heb je toch (veel)meer luxe, wij vonden Limak Lara dan ook veel beter, maar ook wel wat duurder …

Afgelopen zomer naar Royal Dragon geweest, echt super. Maar we krijgen daar kinderkorting t/m 11 en de jongste is nu 12, dus zoek een hotel waar we wel die kinderkorting krijgen.
Wifi in de lobby kom ik overal wel tegen, maar we willen het graag op de kamer…

Ga even kijken naar het lijstje hotels wat je noemde, bedankt!