Welk Airport, Girona of Reus?

Hoi Allemaal,

ik ga een weekje naar de zon in Calella aan de Costa Brava en wil graag vliegen met Ryan Air. Ik moet kiezen tussen twee vliegvelden in Barcelona, namelijk Girona en Reus. Wie weet welke ik moet hebben en wat zijn de mogelijkheden om vanaf het vliegveld in Calella te komen?

Vriendelijke groet en alvast bedankt,

Mike

Als je opwww.aena.es kijkt en de luchthaven opzoekt, kun je de busverindingen bekijken. Reusis wat meilijker te bereiken.
Je kunt ook op beide luchthaven een auto huren, bij www.123carrent.com heb je geen eigen risico en kun je gratis annuleren.

Hola Mikeyboy,

Zo heerlijk even een weekje naar de zon in Calella. Nou ik ben zelf onlangs ook gevlogen met Ryanair en je kan beter naar Girona vliegen, want dat ligt veel dichterbij. Je krijgt eerst Girona daaronder blanes (heel de costa brava) Barcelona en daar weer onder pas Reus. Het kost ongeveer 15 euro voor een retourtje en als je naar buiten loopt bij het vliegveld zie je gelijk aan de rechterkant een bushok staan en alle bussen. Je kan daar dan je kaartje gelijk kopen en gelijk op de bus stappen. Je hoeft niet vantevoren te reserveren ofzo want er is genoeg plek en er zijn meerdere bussen.

Ik hoop dat je wat aan mij informatie en alvast fijne vakantie in Calella…

Un saludo,

Oh-Carlos

Beide heren,

bedankt voor jullie snelle en nuttige reactie. Vanavond boek ik de vlucht en het hotel. Even heerlijk een weekje naar de zon.

Gegroet,

Mikeyboy