Weg Uit Nederland

Hallo ik ben 18 jaar . en wil net als iedereen hier weg uit nederland.
weet iemand waar ik een baan kan vinde . het maakt mij niet uit in welk land . Weet iemand hoe ik het beste zoiets kan aanpakken?

M.V.G MARTIJN

hoi Martijn,

Grappig om te lezen dat er nog mensen zijn die gewoon ziek worden van het leven in Nederland.

Zelf wil ik graag naar Singapore of Nieuw Zeeland.

Maar,ik heb alleen Mavo en werk nu als postbode,daar zit niemand op te wachten.
Omdat ik goed ben met talen en graag veel wil reizen,heb ik besloten om de opleiding hotel management te gaan doen.
Internationale hotellerie opent letterlijk over heel de wereld heel wat deuren.
Zelf ben ik 29 en heb een dochter van 4.Singapore is voor mij aantrekke;ijk omdat ze daar een Hollandse school hebben.

Dus mijn advies is:ga iets leren waar ze in het buitenland om zitten te springen,dan kom je ook makkelijker binnen.
Zelf heb ik met mijn ouders nog op Vanuatu,Fiji&Nieuw Zeeland gewoont.En dan kom je weer hier…wat een tegenvaller!
Voor mijn dochter zie ik geen toekomst hier.Ze kan altijd nog hier studeren als ze 18 is.

Succes!Groetjes van Clair.

Beste M.V.G MARTIJN,

Alle eerst ik ben nieuw in deze forum. Ik werk momenteel in Kuala Lumpur Maleisie voor de zevende jaar, ik had zo goed Thailand kunnen kiezen maar Maleisie is stabiele met geld verdienen. In dit zeven lange jaren heb ik toch wel veel connectie overgehouden, ik wil je wel probreren te helpen… mocht je echt van belang hebben.

Groetjes,
Sebastian