Goede dag, ik ben opzoek naar tips om een huisje te huren in Koh Phangan. Het is voor een half jaar of iets langer. De periode waar het om gaat is vanaf november tot april, mei zoiets. Iig voor een half jaar. Dus als iemand een website weet van een verhuurbedrijfje dat daar is gevestigd hoor ik het graag. Andere tips zijn ook welkom ![]()
Liefs Renee
Veel huizen zijn staan niet ingeschreven bij verhuurburo’s en die buro’s gooien er vaak een behoorlijke fee op de verhuurprijs.
Wat je het beste kunt doen is eerst een paar dagen in een resort overnachten en dan rondrijden en dan vind je in november echt nog wel een huis.
Wat is je budget en waar op koh phangan wil je zitten?
kijk op facebook bij de groepen koh phangan classified ads, phangan trade & barter hier worden soms huizen te huur aangeboden, maar ik zou gewoon bij aankomst rondrijden en dan kun je de huizen zelf zien ipv alleen maar op foto.
wil je meer info over koh phangan vraag maar ik woon er inmiddels 12 jaar dus kan je misschien helpen
Ha Baco hartelijk dank voor je reactie!
Wat leuk dat je daar woont zeg!
Wat doe je daar heb je een eigen bedrijfje?
Ik ga de sites die je aangeeft ff nakijken op fb.
Als ik nog meer wil weten weet ik je te vinden ![]()
Thnx.
Ha Baco heb gekeken op fb. Zijn wel leuke huisjes. Ik zoek eigenlijk voor een vriend van mij en die had het over het liefst onder de 400 euro per maand. De bedoeling is dat ik zelf ook voor een maand naar Koh Phangan kom Daarom vroeg ik me ook En ik vroeg me af of er daar ook een latin club is waar je lekker latin kan dansen of eventuele workshops latin kan volgen. Ik dans namelijk hier in nederland zouk en salsa dus dat vind ik erg leuk om te doen vandaar. Verder vraag ik me af of je daar ook kan paardrijden en of er ook iets van een fitness school ofzo is. Ik wil daar een maand blijven en lekker relaxen maar vind het ook wel fijn om mezelf een beetje te kunnen vermaken zeg maar
Is het makkelijk om contact te maken met andere? En zijn er nog andere leuke gezellige nederlanders/europianen op het eiland… Nou ben heel benieuwd of je me vragen wilt beantwoorden en ook nog wat je precies doet? Nou iig alvast heel erg bedankt voor de moeite. Lieve groetjes Renee
Ik wil alle vragen beantwoorden of ik het kan is een tweede.
Ik weet niet of er een latin dans club is maar er vinden veel workshops plaats op allerlei gebied. Er is een grote yoga en andere spirituele gemeenschap op het eiland. Er wordt is elke dinsdag en zaterdag een Jam sessie(op fb the jam koh phangan) die wordt georganiseerd door een Nederlander en altijd druk bezocht wordt door buitenlanders.Als je een beetje outgoing ben is het makkelijk om met europianen/nederlanders in contact te komen, er wonen ongeveer 25 nedelanders hier permanent.
Er zijn een paar fitness gelegenheden op het eiland dus dat gaat wel lukken en dat dansen ook wel misschien niet latin.
Voor 400 euro kun je echt wel een huisje vinden in november, als de euro dan niet helemaal waardeloos is geworden ten opzichte vd baht.
Ha Baco hartelijk dank weer voor je mail. Nee snap ik als je het niet weet dan weet je het niet. Geen probleem ![]()
Ik zag dat er ook een dierenasiel is gevestigd op Koh Phangan dus als het allemaal doorgaat, voor mij dan;-) Zal ik daar ook even contact mee opnemen. Ben zelf namelijk ook dierverzorgster geweest bij een dierenasiel hier in NL en heb opleidingen gedaan met honden voor trainingen en gedrag. Dus dan ga ik me vast wel vermaken op jullie mooie eiland. Mocht ik nog meer vragen hebben dan weet ik je te vinden. Lieve groeten Renee