Even een vraagje. Weten jullie iemand die een Kenyaan Nederlands kan leren . Op school of prive les Het liefst in Mwtapa of Mombasa.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Even een vraagje. Weten jullie iemand die een Kenyaan Nederlands kan leren . Op school of prive les Het liefst in Mwtapa of Mombasa.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Misschien een Nederlander die daar woont? Mijn vriend heeft gezocht voor een school, maar die heeft hij nog niet gevonden.
Kilifi te ver ?
Klopt mijn verloofde is ook nog steeds aan het zoeken. Maar tot op heden nog niets. Toch schijnen er toch Nederlanders te zijn die prive les geven in Mwtapa. Maar hoe kom je daar achter. In Mwtapa is er geen school. en in Mombasa heeft hij ook nog niets gevonden.
Heb geen idee of het te ver is. Heeft namelijk geen auto. en is daar een school of is het prive les. Ale informatie is welkom
Ik had het er met mn man over (keniaan), dat wanneer ik in mei voor familiebezoek ed naar Nederland ga ik wel eens wil kijken naar een lesboek om Nederlands te leren vanuit het Engels. Evt. wil ik dan ook best anderen daarmee helpen. Helaas woon ik wel aan de Zuidkust, Ukunda. Heb wel wat ervaring met lesgeven, maar niet aan volwassenen, alleen basisschool. En geen Nederlandse les. Eind juli zal ik weer terug in Kenia zijn.
Als iemand nog tips heeft voor goede lesboeken Nederlands hoor ik het ook graag!
Misschien kan ik je helpen! Een vriendin van mij kent een Keniaan die lesgeeft in duits en nederlands. Ook engels aan Masai.
In de loop van volgende week kan ik je hopenlijk meer vertellen. Het is in Mtwapa of Mombasa, weet het niet precies.
Zal voor je informeren!
Dat zou fijn zijn. We hebben nu wel Dutch institute in Mwtapa gevonden . Maar het zou prettiger zijn als we meer opties hebben. Zodat we ook de prijzen kunnen vergelijken. Maakt niet uit of het in Mombasa is of Mwtapa.
Vast bedankt voor de moeite. Ik wacht het dan even af.
Dat zou fijn zijn. We hebben nu wel Dutch institute in Mwtapa gevonden . Maar het zou prettiger zijn als we meer opties hebben. Zodat we ook de prijzen kunnen vergelijken. Maakt niet uit of het in Mombasa is of Mwtapa.
Vast bedankt voor de moeite. Ik wacht het dan even af.
Er schijnen goed nederlandse cursus boeken te zijn.
Hallo Chagawa,
Weet je ook waar dat Dutch institute in Mtwapa zit?
Email [EMAIL=“dutchinstitute@gmail.com”]dutchinstitute@gmail.com
Bij iedere shop langs de kant van de weg hangen folders met telefoonnummer, zal morgen ff kijken :kus:
Hallo Chagawa en Izzie,
ik sprak net met m’n vriendin Amavee, vandaar dat ik ook even op dit Forum ben gekomen. Dutch Institute is het instituut dat ik daar ken. Ik ben goed bevriend met Cosmas, die leraar Nederlands en de stichter van dit instituut is. Waar hij precies zit weet ik niet, de laatste keer dat ik in Mombasa was, zat hij nog op een andere lokatie. Maar dat kun je hem vragen via het mailadres dat hier op dit Forum genoemd wordt. Zijn telefoonnummer kan ik je ook wel geven, dat is +254 722223969. Als je VoipConnect of Poivy of Nonoh of zoiets download kun je heel goedkoop bellen, een paar cent per minuut. Als je hem spreekt, doe hem de groeten van mij. Alleen kent hij mij niet onder de naam Sebastienne, dat is een nickname. Maar als je hem de groeten doet van zijn goede vriendin uit Holland, weet hij wel dat ik dat ben. Succes ermee.
Bedankt. we hebben inmiddels al contact met hem gehad. Maar in iedergeval bedankt voor de moeite.
Bedankt! Ik geef het door aan mijn vriend!
graag gedaan.
Annemarie de jong geef ook nederlands les .in Mombasa nyali.zoek op facebook
dat weet ik inmiddels en heb ze ook al opgezocht op face book. maar tot op heden geen reactie. weten jullie misschien of ik ze op een prive email adres kan bereiken. of waar ze woont in Mombasa zodat we haar kunnen benaderen . in ieder geval bedankt voor je reactie.
ankenya@gmail.com zeg maar dat je het van maria raha heeft gekregen als ze er om vraagt geef niet graag prive gegevens van een ander die heeft daar met veel meer mensen haar nederlands gegeven heel snel en goed voor om naar holland te komen
ontzettend bedankt hoor. ga meteen contact opnemen .laat je wel weten of het gelukt is.