Weet iemand een leuk hotel in Moskou

Ik zoek een leuk, romantisch, niet te groot hotel tegen een leuk prijsje. In moskou. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes Chantal

russian dream in het centrum van Moskou
prijs 1900 roebel/nacht
gedeelde keuken, gedeelde douches & wc
de omgeving waarin het zich bevindt maakt het romantisch, het hotel op zich heeft meer weg van een jeugdherberg, maar voor deze prijs ga je in het centrum van Moskou niks beters vinden.

op 30min metro-reizen van Moskou heb je nog het Orekhovo hotel, is iets duurder maar romantischer binnenin en ligt vlakbij het mooie Tsaritsino-park.

mvg,
Christof

Wat voor hotel zoek je dan precies? Ik bedoel, niet iedereen wil de douche en het toilet delen…
Enig idee in welk district je wilt zitten? “In Moskou” is een ruim begrip. :wink:

Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd naar jouw ideeen. Ik zoek een leuk hotel, niet delen van de natte ruimte. Het liefst bij het rode plein, enzo. of zodat het goed bereikbaar is met de metro.

Je kan een hotel zoeken in het Izmailovo district, je bent met de metro binnen een minuut of 15 in het centrum. In Izmailovo heb je ook Izmailovsky Park en Het Kremlin van Izmailovo, best leuk. :slight_smile: Als je dichterbij het centrum wilt zitten, kun je misschien naar Novotel Moscow Centre.