Weet iemand een goed en goedkoop hotel in Mosselbaai en Plettenbergbaai?

Hi,

Ik ben bezig met het plannen van een reis door Zuid-Afrika. De planning is om met de auto van Kaapstad naar Johannesburg te gaan met een detour langs het Krugerpark.

Veel accommodaties heb ik al geregeld, maar zoek nog wat in Mosselbaai en Plettenbergbaai. Heeft iemand goede ervaringen en kan mij iets aanbevelen? Het liefst zo goedkoop mogelijk. :slight_smile:

Kijk eens op http://www.safarinow.com/destinations/mossel-bay/hub.aspx

Groeten, Michael

Of www.sleeping-out.co.za

:zon02::zon02:

Hallo Daphnel,

Als je een stukje voorbij Plettenberg bay rijdt, kom je bij Nature’s Valley en daar is een prachtige backpackers/guest lodge genaamd Wild Spirit. De omgeving, de sfeer en de mensen zijn er super! Ikzelf werk er momenteel als vrijwilliger. Een echte aanrader! Voor welke periode denk je rond te reizen? Aangezien het in december meestal heel druk is in SA is het handig om vooruit te boeken (voor welke plek dan ook) zodat je zeker weet dat je een plekje hebt. En het is hier niet duur, een dorm room heb je vanaf 110 rand.

Geniet van het plannen van je reis. En uiteindelijk van de reis zelf natuurlijk!

groetjes Ada

Bedankt voor de reacties allemaal. Mijn vlucht gaat op 5 januari naar Kaapstad. Een vriendinnetje van mij loopt stage bij een onderwijs project voor moeilijk lerende kinderen in een township vlakbij Kaapstad. Ik ga haar daar ophalen, waarna we het land samen gaan doorkruisen.

Alle hotels/accommodaties liggen al vast behalve die in Plettenbergbaai en Mosselbaai. Eignelijk heb ik er de afgelopen week nog geen tijd voor gehad, maar zal er komende week zeker werk van maken om een accommodatie te boeken.