Ik ben van plan begin april 2003 naar Fortaleza op vakantie te gaan. Dit naar aanleiding van een eerder verblijf in november 2002.
Nu zag ik echter dat het in Maart en April veel regent. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen? Als het even regent is het niet erg, maar regent het nu de hele dag in deze periode? Dan hoef ik er niet heen te gaan!
Welnee joh! De kans op regen in April is even groot als in November hoor! Ik weet dat omdat een kennis van mij daar werkt en woont en ik er ook in verschillende jaargetijden ben geweest. Het blijft gewoon een gok hoor maar meestal is het daar het hele jaar door mooi weer.
Nu, ik probeer het nu voor de 3e keer hier antwoord op te geven maar het komt steeds niet door,dus doe ik nog 1x een poging.
Hoi Bas,.
Welnee joh! De kans op regen in April is even groot als in November, dus heel weinig.
Ik ben zelf verschillende jaargetijden daar geweest en een kennis van mij woont en werkt daar en daar weet ik het ook van. Het blijtf natuurlijk een gok maar over het algemeen is het daar het hele jaar door mooi weer.
Nu, een hele fijne vakantie gewenst door Petra. 8)
Nu, ik probeer het nu voor de 3e keer hier antwoord op te geven maar het komt steeds niet door,dus doe ik nog 1x een poging.
Hoi Bas,.
Welnee joh! De kans op regen in April is even groot als in November, dus heel weinig.
Ik ben zelf verschillende jaargetijden daar geweest en een kennis van mij woont en werkt daar en daar weet ik het ook van. Het blijft natuurlijk een gok maar over het algemeen is het daar het hele jaar door mooi weer.
Nu, een hele fijne vakantie gewenst door Petra. 8)