Weer thuis

(origineel bericht op be-more.nl)

Weer thuis

Lieve allemaal,

Vandaag m’n eerste werkdag bij de GGD gehad, en dat is ook weer goed. Ik ben zondag weer geland en lief onthaald door man en jongens, schoonouders en Esther, met pepernoten! Tuurlijk de laatste reisdag wat last van de darmen, maar ook dat is hersteld. Ik ben wel 5 kg afgevallen, geen snoep/chips en wijn, dat komt er komende periode dus wel weer bij. Het zijn 2 verschillende werelden en ik vond het een fantastische ervaring dat de mensen mij een kijkje in hun leven hebben gegeven. En dankbaar dat mijn wiegje hier stond. Helemaal leuk toen ik thuis kwam en de achterkamer behangen en geverfd was helemaal af!! Ik ga m’n volgende reisje maar vast plannen! Germaine je gaat het vast fantastisch vinden het is gewoon genieten. Iedereen bedankt voor de steun en voor het meeleven, hartverwarmend. Het gedoneerde geld is deels besteedt aan de outreach, en het grootste deel wordt gebruikt om het missende onderdeel voor de noodgenerator te plaatsen. Dat leek ons wel besteed. De dokter heeft nog niet het hele bedrag bijelkaar maar hoopt in februari het draaiend te hebben, wij hopen mee. Hierbij sluit ik mijn avontuur af.

lieve groet, Linda.

(origineel bericht op be-more.nl)