weekje vakantie juni/juli

ik heb van 29 juni tot 12 juli vakantie. Nou wil ik nog graag een weekje weg. Wie heeft zin om mee te gaan. Bestemming maakt niet zo veel uit, als het er maar warm is. Ik vind het leuk om wat mee te krijgen van de cultuur/natuur van een land en daarnaast lekker zonnen, terrasje pakken etc. Ik houdt niet zo van stappen. Ik zoek iemand (of meerdere mensen) tussen de 18-24 jaar. Zelf ben ik 20.
Groet Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik heb vakantie van 22-6 tot 5-7 en wil ook graag een weekje naar een zonnige bestemming… even ontspannen. In week 27 ben ik zeker van plan om in de vliegtuig te stappen. En reis gezelschap sta ik open voor. Misschien heb je interesse!

Mvg Sjefke
25 jaar, werkzaam als Chefkok.

Hoi Yvon,

Ook ik wil er graag nog even tussenuit, maar probleem is dus dat ik ook niet van stappen hou. Als 22-jarige schijn je dan redelijk uniek in je soort te zijn. Laat maar weten of het nog wat wordt.

Groetjes Robin

Hoi sjefke
bedankt voor je reactie. tot 5 juli vind ik alleen een beetje kort want dan zouden we erg snel moeten vertrekken. hoop dat je nog iemand anders vind. groetjes yvonne

Hej robin
lijkt me leuk om een weekje weg te gaan. kun je wat meer over jezelf vertellen? en heb je voorkeur voor een bepaald land?

bedankt voor je reactie en jij ook succes verder met het vinden van reisgezelschap!