Weekje New York

Hoi!

Wie oh wie heeft er zin een weekje naar New York te gaan? Ik ben een groot Amerika fan en ook al in New York geweest, maar dat waren maar een paar dagen. Ik zou nu graag wat langer willen gaan en cultuur en muziek bekijken. Denk bij muziek aan bijvoorbeeld Village Vanguard, Blue Note Jazz club, misschien Madison Square, maar ook musea, parken, platenzaken, leuke restaurantjes, cafés ed wil ik graag ontdekken! En als jij (jullie) ideeën hebben, zijn die ook welkom :).

Heb niet een bepaalde periode in mijn hoofd, wel dit jaar, wellicht is het te koppelen aan een langere vakantie? Ben je geïnteresseerd, laat het weten en dan kijken we hoe en wat handig is.

Groet,
Elvira

Hoi Elvira,
Ik zou het leuk vinden om eens naar new-york te gaan.In mijn directe familie/vriendenkring kan ik geen reisgenoot vinden en alleen gaan is niets voor mij.Aan welke periode denk je/welke periode is het beste.
Groet Theo

Hai Elvira,
Ik ben op moment vrij en zou het wel leuk vinden om op reis te gaan. Guggenheim lijkt me gaaf en luchen in het resto van Central Park. Brooklyn ontdekken.
Stuur maar een privebericht als je wilt kennismaken.
Groetjes
Sadhana

Hi Theo,

Ik zit te denken aan wat later in het jaar, dus ergens oktober of halverwege/eind september. Is dat eventueel een optie? Anders even PB?

Hi Sadhana,

Ook leuk dat je reageert! Helaas lukt het me niet om op zo’n korte termijn weg te gaan. Neem aan dat jij dat wel wil. Heb zojuist ook een andere reactie geplaatst met voorstel om bijv. tussen halverwege sep - eind okt te gaan. (zit nog een andere vakantie tussen) Mocht je dan ook nog tijd hebben en willen gaan, laat maar vooral weten!

Hoi Elvira,
ik heb je een PB gestuurd
groetjes Theo

Hai Elvira,

Ik heb zelf ook plannen om nr Amerika te gaan voor een weekje en zou leuk vinden met een reismaatje te gaan. Ik zou in april of vroeg in mei kunnen.
Mocht je nog niets hebben geboekt, laat me mr weten.

Grts Joya