Graag wil ik eind april er een weekje tussen uit, andere mensen, avontuur, cultuur, lekker eten, zon, relaxen. Het liefst naar een land met een compleet andere cultuur dan NL en waar de zon de hele dag schijnt. :zon02:Ik zit zelf aan Marokko te denken, maar andere opties zijn ook mogelijk.:wereld:
Zijn er hier nog meer mensen die ook wel zin hebben om er even tussen uit te gaan?? Ben op zoek naar iemand met ongeveer dezelfde interesses en leeftijd. (m/v)
Al iets concreets gepland? laat me anders even een berichtje in mijn box. Ik zoek er ook nog even tussenuit te gaan. Jouw manier van reizen spreekt me wel aan. Contact met de mensen, beetje ontspannen, genieten van de locale cultuur, low budget, …
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen. http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5