Weekj surf in France-november-cheap reis(wie mee?)

Mijn broer en ik, beide al vele surfvakantie’s gedaan zouden in november (week van 3 november ofwel week van 10 november) afhankelijk van de voorspellingen een weekje gaan surfen aan de Franse kust. NU dat het nog kan, nog mooi weer daar en surf!

We zouden een bus nemen van Brussel naar Toulouse (per rit betaal je 17 euro pp en surfboards zijn geen probleem!) vanaf Toulouse rijd er een vriend van ons die in Toulouse woont met zijn auto naar de kust (3H rijden van Toulouse naar Biarritz) en daar huren we een appartementje aan zee.

Conclusie:heel goedkope reis aangezien je alleen maar de bus en je verblijf moet betalen wat maximum totaal op 100 euro zal uitkomen!:smile:
PLAATS NOG VOOR 2 PERSONEN (misschien 3 als men broer niet meegaat), wie mee wil?

Ai, als ik mn werk niet al had ingepland zou ik zo meegegaan zijn! Toffe plannen Elien :smiley:

Dat klinkt goed!! Ik zat zelf te kijken voor Marokko, maar waar ik begin dit jaar geweest ben zit alles vol en ik wil wel graag low budget weg.
Ik heb 3 weken ervaring maar niet alle dagen t water in geweest en dus echt wel een beginner nog, weet niet of dat voor jullie een probleem is?
Wel ben ik bang dat het toch wel wat koud gaat worden gezien de voorspellingen in Biarritz volgende week. Maar miss met een 5 pak nog wel te doen. Misschien kun je me even pben? Ik ben vrouw, 28 trouwens :slight_smile: Groetjes!