Weekendje Brussel

Hallo,
Ik heb vandaag een weekendje Brussel geboekt voor mij en mijn moeder, voor haar verjaardag. Met de flair brussel aanbieding. We slapen dan 2 nachten in het Silken Berlaymont hotel. We gaan van 8 t/m 10feb!
Nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn met leuke tips, wat echt te doen/zien in Brussel. Waar we lekker en niet al te duur kunnen eten etc. Gewoon leuke tips!
Bedankt Alvast! Groetjes.

Wij zijn met kerst / oud en nieuw zojuist in Brussel, Hotel Silken Berlaymont geweest. Schitterend hotel, goede service, goed en uitgebreid ontbijt.
Tips:

• eten bij Chez Leon; centrum, eind van de Kleine Vleeschhouwerstraat. Specialiteit: mosselen.
  • cultuur: tentoonstelling over Leonardo da Vinci in de Basiliek van Koekelberg. Met metro en tram prima te bereiken.
  • vervoer: per metro, tram en/of bus. Met max. 5 personen kun je met een groepskaart voor € 6,70 de hele dag door Brussel reizen, overstappen etc. Het metrostation is op 100m van het Silken Berlaymont.

Veel plezier en geniet van de Brusselse ambiance.
Wilma en Adri

Bedankt voor alle tips, ik ga volgend weekend naar Brussel en ik heb er nu nog meer zin in!

Brussel is een mooie stad en er is genoeg te doen. Je hebt veel typische wijken. Zo zijn er enorm veel musea, restaurants, café’s, kerken enz. Google eens op Brussel.

Have fun!

Ik vind die smalle straatjes in het centrum met al die restaurantjes en terrasjes altijd supergezellig! :smile: