Het Silken Berlaymont Hotel in Brussels: een unieke combinatie van kunst, cultuur en comfort. Met zijn moderne& impressieve architectuur, het fantastische ontwerp en de samengang van de 21st century kunst, de foto,s, Het hotel is verder als alle andere hotels. Het is gelegen in het midden van de europese maar ook op 15 minuten van het Brussels National vliegveld.
Kamers: 212. Hotelketen: Hoteles Silken.
Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.
Met z’n tweeen 1 nacht verbleven. Ligging was iets te ver van het centrum (maar misschien zijn we iets te verwent). Luxe hotel, kamers waren matig. Verder hebben we het goed naar ons zin gehad en het personeel was netjes en vriendelijk.
Ik ben hier twee nachten heen geweest, samen met mijn vriend. Ik vond het een fijn hotel, de kamer was niet groot, maar wel fijn. In de badkamer is een ligbad en een heerlijke douche. Helaas hadden we 's nachts last van een bromgeluid, waarschijnlijk een luchtcirculatiesysteem of iets dergelijks. Met het raam dicht heb je hier minder last van, maar het wordt dan gauw benauwd. Het hotel ligt vlakbij een metro station, waar je op lijn 1 kan stappen die direct naar het centrum rijdt.