Weekendje Barcelona

Hoi Barcelona-kenners,

Met Pasen ga ik met mijn vriendinnen een weekendje naar Barcelona. We blijven slechts een paar dagen en willen graag zoveel mogelijk zien en doen, maar uiteraard alleen de dingen die echt de moeite waard zijn. Iemand tips?

Groeten en bedankt alvast,

Eva van Loon

Hoi allen,

Ik heb Google gekeken en ook op anderen fora wat rondgevraagd en uiteindelijk hebben wij besloten om een fietstour te gaan doen door Barcelona op onze eerste dag. De dingen die we dan zien en die ons interessant lijken kunnen we dan een van de volgende dagen nog uitgebreider gaan bezoeken. Lijkt ons kei leuk! Wij denken eraan om deze tour te gaan doen bij Baja Bikes, iemand ervaringen met tours van dit bedrijf?

Groetjes Eva

Hi Eva!

Een beetje een late reactie, dus ik hoop dat je er nog iets aan hebt. Ik woon zelf in Barcelona en ik zie vaak tours van dit bedrijf door de stad crossen op hun (oranje!) fietsen. Mijn ouders hebben met dit bedrijf een wandeltour door Barcelona gedaan toen ze mij kwamen opzoeken en daar waren ze heel erg enthousiast over. Ik zou dus zeggen: doen!

Have fun en als je nog mee vragen hebt over deze leuke stad, stel ze!

Groet,

Erik B.

Uiteraard te laat gereageerd maar misschien een hele goede tip
LET OP JE TAS, GELD EN ALLES WAT WAARDE HEEFT.
Barcelona heeft voor ons afgedaan, omdat we niet eens rustig op het strand konden zitten zonder de tas bovenop onze schoot te houden.
Ik kon de dieven op een gegeven moment aanwijzen. Ze komen nadat ze iets gestolen hebben doodleuk terug voor het volgende slachtoffer.
Waardeloos strand en de strandtenteigenaar staat er bij en kijkt ernaar, daar gebeurt het een paar keer op een dag.
Natuurlijk is het een mooie stad, maar relaxt winkelen?? vergeet het maar!!!

HALLO

WIJ VERTREKKEN IN ME VOOR 5 DAGEN NAAR BARCELONA;kUN JE GOEIE TIPS GEVEN WAT WE ZEKER NIET MOGEN MISSEN,eN WAT WE BETER VERMIJDEN, groetjes

Ik wil nu voor een paar dagen in Barcelona. Ik zal later deze week m’n reisverslag posten.